close

真的真的可以親手做皂wor,以前沒念過,因為無人教,以家總于可以試下啦!本姑娘係無師自通嘅,係咪好叻咧!

不過都可謂困難重重啦,因為啱啱開始時,好多材料喺大馬都搵唔到,上网啲資料唔喺中國就喺台灣,再唔喺就要喺啲西洋國家先至有,啲咩sodium啊,皂基啦,皂模啦~~~咁樣搞法,加埋啲運輸費啊,關稅啊,分分鍾重貴過一舊金啊。

不過,皇天真喺不分有心人啲,我楔而不捨嘅精神,終于被俾我感動到上天,讓我喺大馬境內搵到供應商,而其他啲油品咧,求其喺啲霸級市場,超級市場,甚至喺迷你市場或街市都搵得到嘅。

但喺啲精油就真喺鬼咁難搵啦 (嘆氣~~~)

以下這兩舊喺本姑娘親手制作,純手工、純天然嘅....

P5030175.JPG 

"濃情朱古力"雖然無咩創意,但卻喺最貼切的名字,處女下海,第一次整喺咁咔啦,唔單止出現2重顏色,重窿窿拉拉....(外表唔重要,最緊要有內涵啫)。由于未滿月,所以就得個睇字囉,未用得住,等用得時再講啦!

但喺我嘅直覺話俾我知,它絕對喺一舊溫柔、體貼的皂皂.....(到數40日)

arrow
arrow
    全站熱搜

    yiyiyos 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()